maandag 26 december 2011

Merry Christmas

Ik ga nog maar even door met het kerstkaarten maken, je kan ja niet vroeg genoeg beginnen. Ik heb de sketch van CCWS gebruikt. Het papier is van Magnolia, Holy Tilda gebruikt en ingekleurd met de copics. Verder Doohickeys van Magnolia: Hellebores en Mistletoe en takjes van Cheery lynn. Het lint heb ik geloof ik bij de intratuin gekocht, vorig jaar.


Hier nog een keer de gebruikte copics. Ook voor workshops met de copics kun je bij Scrap & more terecht. Kijk op de site of neem contact op voor een passende datum.


Fijne dag




Dina

5 opmerkingen:

Cordine zei

Leuke kaart Dina! En je kan zeker niet vroeg genoeg beginnen voor volgend jaar kerst! Ik ga meedoen!
Groetjes
Cordine

Amanda zei

Geweldig mooi kaartje Dina!

groetjes Amanda

Unknown zei

Such a beautiful card! Lovely coloured!

Hugs
Malin

Lotte zei

Wauw, wat is deze gaaf zeg.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Lotte

Nicole zei

Hoi Dina, wat een pracht van een kaart, zeg! Mooie kleuren en een schat van een stempel, die ook prachtig is ingekleurd. Kortom een plaatje. Leuk dat je blijft meedoen bij Christmas Challenges {with sketches}.

Groetjes...